کی می رسی؟؟؟

آسیم سر رسیدی از غربت بیابان دلخسته دیدمت از آوارخیس باران وا مانده در تبی گنگ ناگه به من رسیدی من خود شکسته از خود در فصل نا امیدی در برکه دو چشمت نه گریه و نه خنده گم کرده راه شب رو سرگشته چون پرنده من با تو خو گرفتم از خنده ات شکفتم چشم تو شاعرم بود تا این ترانه گفتم من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم White Gangsta
نظرات 4 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:28 ب.ظ http://netexpert.tk

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارید ولی:
۱) چرا اینقدر تیریپ نا امیدی می نویسی؟
۲)بابا ترو خدا هر جمله رو که مینویسی یه اینتر بزن!!؟
۳)نداره!!!

**خوش باشی**

آرش دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

سلام
ای ................ کجایی چرا دیگه اصلا نمی ای؟
یه سرم به من بزن

مسعود چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.mimic.blogsky.com

نفس از من گرفت آنکس که عمری
برام عاشقانه هم نفس بود
به زنجیر طلای پای دل بست
دریقا عشق شیرینش هوس بود
ز پیغامش دلم دیگر نلرزید
نپرسیدم کجا و با چه کس بود
نخواهم بدانم در چه حال است
هوس هم بود اگر یک بار بس بود

بهروز شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:29 ب.ظ

salaam khobi golsa??weblaget bahale vali ye kami adam narahat mishe mire tofekr akhe harfat gham angizeh yade bedehkariham oftadam :( vali kolan khobe edameh bede movafagh mishi lo0o0ol say kon az chizhaye dige benevisi be weblaget ye kam tanavoo bedi akhe hamash taghriban dar bareye 1 mozo hast ok fadaye to agar komaki khastyy bande any time dar khedmatam (say kon be darset latme nazaneh ) :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X: take care bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد