دلم تنگ است......
دلم تنگ است......
دلم تنگ است......
دلم تنگ است......


****
چه تنگنای سختی است !
یک انسان یا باید بماند یا برود
و این هر دو ،
اکنون برایم از معنی تهی شده است
و دریغ که راه سومی هم نیست !

نظرات 3 + ارسال نظر
فرامرز یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:02 ق.ظ http://farasolove.blogsky.com

دلم تنگ است ...دلتنگ تمتمی دلتنگی هایم ..دلتنگ بارانی که انسانها را ...تنگاناها زندگی می شوند برای دلتنگی ...برای شاعر شدن باران ..برای تهی بودن هم باید جایی جست ..که تقدیر بیقرار زندگی را تهی میکند ..نوشته از فرامرز...سری به من بزن و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

آرش دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:18 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

کاشکی یه روز میومدی کنارم
کاشکی اون لحظه فقط بوی تو رو حس می کردم
کاشکی یاد خاطراتمون میوفتادی
کاشکی درد منو حس میکردی .
کاشکی درمونی واسش داشتی .
کاشکی از همون روز اول به من گفته بودی.
کاشکی هزار بار به یادم نمی اومدی.
کاشکی منو به یاد خیلی چیزا نمینداختی ...
چـــــــــرا ما از هم دوریم ؟
بدون چشمهایم چه کنم ؟
آنقدر دلم تنگ است که دیگر آسمان درونش جا نمیشود ...
انقدر دلم تنگ است که ستاره ها هم جایی ندارند ...
فقط تو مانده ای و عشقت ...
نمی خواهم ، هیچکدام از تحفه هایت را نمی خواهم
فقط بیا
بیا و دلم را دریاب و غربت گونه هایم را
تو که نیستی انگار تمام نسترنها مرده اند
اقاقیها بالا نمی روند
حتی گربه همسایه هم نمی دوود .
همه ساکن
همه صامت
بیا
دلم تنگ است . بیا ...
--------------------------------------------------------------------

گمنام تنها دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:22 ب.ظ

agar dasti ze dastam raft gham nist...saraam ra midaham kaz dast kam nist......bezan tiri be chashme nazaninam.....ke gheir az doost chizi ra nabinam
movazebe khodet bash kocholoye tanha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد