خداوندا شکایت من  تلخ است به دیدنم بیا که سخت دلتنگم!!

ریشه در قلبم دواندی                       ریشه بر خونم کشاندی
ریشه ای بی جان بودم                     ریشه ای بیهوده بودم
                             خشک بودم خار بودم
                             ریشه بودم اما نبودم                           

کاش زیر زمین بودم و خاک بودم         ای کاش نبودم که بگویم چه بودم
ریشه ام جا دار گشته                      ریشه ام جان دار گشته
ریشه ام بی تاب گشته                    ریشه ام نامدار گشته
ریشه ی خشک گلوگیر                     بیدار گشته...آباد گشته
میکشد خوشکسالی را                    می برد بی آبی را
                              ریشه ام معنا گشته
                                   نامدار گشته

ریشه بر قلبم دوانده                          ریشه بر جانم کشانده
میسپارم ریشه ام                            دست تو که بهترینی
                             تویی که عزیزترینی
تو بساز ریشه ام را                           تا بسازم تیشه ام را
تا زنم بر قلب دشمن                         همان ابلیس آن نامرد

ریشه با عشق همزاد گشته                عشق بر جانم روان گشته
                         
                         مسح گشته... بیتاب گشته                    
عشق عیسایی آشکار گشته               در وجودم جادار گشته
                             
                                    عاشق و شیدا گشته
                                           بینا گشته
       
نظرات 13 + ارسال نظر
من چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

ده سال پیش یه دوستی داشتم اسمش گلسا بود!

jOOyaNdeH چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ

4 SaL piSh 1 adad abJi daShtaM eSmeSh gOlSa bOOd!
jOOyaNdeH YabaNdeH aSt *** ***

فرید چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ب.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز...
تبریک می گم عالی بود منتظر حضور شما هستم...موفق باشید

محمد چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره
دنیامون یه عالمه؛ آدم خوب و بد داره
ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن
همه که پر ترک مثل من و تو نمی شن
ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه
خیلی کم می شه کسی رو حرفش بمونه
ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست
تر و تازه موندن گل؛مال اشک شبای ماست
ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت
ماه من غصه نخور پنجرمون بازه هنوز
باغچمون غرق گلای ناز و عاشقه هنوز
ماه من غصه نخور باز داره فصل سیب می شه
می دونم گاهی آدم تو وطنش غریب می شه
ماه من غصه نخور ؛ماها که تب نمی کنن
ماها که از آدما کمک طلب نمی کنن
ماه من غصه نخور شمدونیا صورتین
دلایی که بشکنن چون عاشقن قیمتین

من چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

گلسا همسن منه.. یعنی الان ۱۸ سالشه.. قبلا همسایه بودیم.. و دوم دبستان هم تو یه کلاس بودیم.. در ضمن اون مشهدیه.. و ما تو بندرعباس با هم همسایه بودیم.. من هنوز هم بندرعباس زندگی می کنم اما اونا منتقل شدند مشهد.. دو تا خواهر هم داشت.. گلشید و .. اون یکی یادم رفته!

آتنا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ http://4tish.blogsky.com

سلام خواهر گام ... چطوری؟
شعرت خیلی قشنگ بود... اما گلی ... از من میشنوی ریشت هر چقدرم که خشک بود ... دست هیچ کسی نده !!!
حتی اگه طرف باغبون بود ... :(
...
خیلی قشنگ بود...
اون حرقهای تو وبلاگم هم واسه قایم شدنمه ... long story
خوش باشی گلم :*

سفر کرده پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

واقعا زیبا بود ....
دم شما گرم
دلت دریا

محمد پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

سلام
ممنون از ابراز لطفتون
همیشه برایم آروزی بهترین چیز ها رو می کرد....
و من هم برایش آرزوی بهترین ها را....
اما معنی این دو جمله را نمی فهمید و می گذشت!!!

محمد شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

سلام
خوشحالم که وبلاگت درست شد....
آخه چند روز به دلایلی باز نمی شد...

وقتی دستام توی دستات ، می شینه حرفت به قلبم...
می گیره وقتی نباشی ، همه چیز بی رنگ و معناست
وقتی خیرم به چشمات ، واسه من مثل یه گنجه...
بودنت پایان رنجه....
می میرم از من اگه روزی عزیز دلت برنجه !!!!!!
یا علی

arian دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ب.ظ

خدا گر ز حکمت ببندد دری/ زرحمت گشاید در دیگری

دوره گرد دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ http://zirezamin.persianblog.com

نمیدونم چی بگم...
یه ذره زیادی غم انگیزه... ولی لازمه....لازمه تا بعضیا قدر زندگی و چیزایی که دارن رو بفهمن...
مرسی از اینکه سر زدی....
فعلابا اجازه.

آتوسا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ب.ظ http://shabedeltangi.persianblog.com

هی همه دلتنگند ...

خودش سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ

فقط شکایت تو؟؟!
Hey, you over there
who are sitting on the shore, happy and laughing,
someone is dying in the water,
someone is constantly struggling
on this angry, heavy, dark, familiar sea.
When you are drunk
with the thought of getting your hands on your enemy,
when you think in vain
that you've given a hand to a weak person
to produce a better weak person,
when you tighten your belts, when,
when shall I tell you
that someone in the water
is sacrificing in vain؟
روزها و شب ها رفتند اما من هنوز چشم انتظار تو هستم اما این بار تحمل نخواهم اورد من در پیت میدوم..
؛منتظر جواب میلم هنوز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد