Weekend away

نمی دونم چرا هیچ وقت عادت ندارم شادی هام و بنویسم... اما این دفعه این قانون و میخوام بشکنم و بنوییسم که من چقدر خوشبخت هستم...و چه  خانواده خوبی و چه دوستان مهربون و وفاداری دارم و من شاد شاد شادم....

خیلی احتیاج داشتم به مسافرت اون هم همچین مسافرتی... واسه چند روز همه چیز و فراموش کردم. بازی کردیم و به اندازه کل عمرمون خندیدیم. خوابیدن و هم که به کلی فراموش کردیم... اگه به خاطر جلسه های صبح نبود امکان نداشت همون ۲ ساعت و هم بخوابم...دلم واسه تک تک بچه های کنفرانس تنگ شد. این مسافرت side effects  های خودش و هم داشت از بدن درد دارم میمیرم و به زور حرف میزنم از بس جیغ زدم.. هر چی بیشتر به این مسافرت فکر میکنم بهتر متوجه کارهای خدا توی زندگیم میشم......

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://Anonym.Blogfa.Com

سلام گلسا.
من حامدم( وبلاگ طوطی) نمیدونم هنوز ازم یادت میاد یا نه
ولی خیلی دلم برات تنگ شده بود

آرین جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.arian-s.blogfa.com

سلام
امیدوارم همیشه قانون شکن باشی‌(چشمک)
سالی سر شار از امید ، پیروزی ، موفقیت و لبخند برات آرزو میکنم عزیزم
راستی از اینکه بهم سر میزنی و نظرات خوبت خیلی ممنون
بابای

shangoll جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ http://shangoll.blogfa.com

salam golsa jan
shaiad bazi vaghta nagoftan ha behtarin harf bashe
age ghanon ine ke harf bezanim bezanim bezanim ,vali hamishe in ghanon rah gosha nist va dalil ghanon shekani ie ghavanin dige mishe, pas che behtar ke bazi az ghanon ha ro beshkanim ta az shekaste shodan e ghanon haie dege zendegimon gelogiri kone, manzoram o motevajeh shode golsa jan?a
khosh o khoram o shangol bashi hamishe
age dost dashti behem sar bezan bye

مهسا شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.felbedahe.blogsky.com

سلام!
خیلی خوبه که تصمیم گرفتی شادی هات رو هم بنویسی... واسه هرکسی این مثبت نگری پیش نمی آد..... به وبلاگ منم اگه تونستی سر بزن...ممنون...:)

shangoll یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ

salam golsa jan
nemidonam chera weblog hazf shode bidalil vali harchi zahmat keshide bodam bar bad raft ,inam az delkhoshi ie man!!!! bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد