صدای فرهاد تمام اتاق و پر کرده ... واسه خودم بزمی به پا کردم به سلامتی تجرد. به سلامتی خودم مینوشم... صداش مستم میکنه گاهی میرم به گذشته و لبخندی میاد روی لبم...

 

چند ساعتی هست که تو اتاقم زندونی ام گفتم که نمیخوام ببینمش...مامان کلی اصرار میکنه که برم زشته جلو خانوادش..

موهامو دورم میریزم همون طوری که میدونم دیوونت میکنه..بلوزی و که واسم خریدی و میپوشم صدات تو گوشم می پیچه  "حالا شدی یک پا خانوم...خانوم کوچولوی من" 

 

 " خانومی زیاد داری مشروب میخوریا" 

 " عزیزدلم فکر نمیکنی یقیه بلوزت زیادی بازه؟"  

" خانومم روژ لب قرمز مال خانوم های بده" 

" تو با این لباس میخوای بری مهمونی خانوادگی؟؟!"٬ 

" مامانت که هیج  من جلو هر کی دوست داشته باشم میبوسمت ٬"  

 بی بی(Baby) مگه نگفتم خانومها تیکیلا نمیخورن! "  

"مگه رقاص کاباره ای که این شعرها رو میخونی به من مربوطی نیست که مهمونی خانوادگیه دیگه نمیخونی" 

 "جوجه تو بلد نیستی غذا درست کنی من آشپزی می کنم"  

 "خانومم این همه کار نکن زن من شدی کار بی کار"    

.. 

... 

..... 

........

باید یکی و انتخاب میکردم... تو یا خودم!    

 

Ps: بعضی ها رو هیج وقت نمیشه راضی نگه داشت هر چقدر که سعی کنی اونی که میگه باشی هر روز طناب شو سفت تر میکنه!

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه آشنا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ق.ظ http://ataei.blogsky.com

سلام گلسا :
سعی کن از زندگیت لذت ببری و قدر اطرافیانت رو بدونی !!
امروز، اولین روز از بقیه عمر شماست، پس اگر خود را برای آینده آماده نسازید، بزودی متوجه خواهید شد که متعلق به گذشته هستید !!
سعی کن آینده خوبی برای خودت رقم بزنی !
به امید دیدار .......

.... سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://samian-12.blogfa.com

تبریک میگم !! مگه قرار نبود به من خبر بدی ؟ اخ !!

باران چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://avazerahaei.persianblog.ir/

منهم دو سه روز همسرم نیست. ولی نتونستم بزمی به پا کنم به یاد تجرد:(

عباس سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.hasrat.blogsky.com

سلام
پشت این نوشته های گرم گرم
حسرت روزهای سرد عاشقیست
منم با تو وتو اینجا خدایا ........
موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد