مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه.....

منو یاد اون روزهایی که همش فکر تو بودم
تو به یاد من نبودی...من تو خوابتم نبودم
منو یاد اون شبایی که همش خوابتو دیدم
ولی اونجام می دونستم که تو ذهن تو نبودم
منو اون روزای غربت که گذشتن دور از این خاک
ولی من جز تو و یادت فکر هیچ کسی نبودم
منو یاد اون روزای سختی که یه همزبون می خواستم
ولی تو پیشم نبودی... توی یادت هم نبودم
منو رنگ نازنین چشمهای عزیز و خوبت
که برای یک نفس هم ازشون جدا نبودم
منو آسمون که گاهی ابری و گاهی آفتابی میشد
من که با بودن چشمات فکر آسمون نبودم
منو اون خدای خوبم که همیشگی ترینه
فقط اون می دونه که من جز به یاد تو نبودم
منو یاد روز اول که نگاهت به من افتاد
تقصیر تو بود وگرنه من تو این باغا نبودم
منو قصه جدیدی که تو با نگات  می گفتی
>یکی بودشم<شنیدم ولی بعد بیدار نبودم
خواب قصه تو می دیدم خوبی و شادی و خنده
قصه تون خیلی قشنگ بود... حیف که من بچه نبودم
حالا امروزم همونم >>عاشقت<< مثل همیشه
ولی خوب...کاشکی که من هم اون همه ساده نبودم

سلام تنها بهونه...
باورم نمی شه یک سال گذشت با تو و رویای تو...  هر چقدر هم که بگذره اسم تو انگار از ذهنم رفتنی نیست... خیلی چیزا عوض شده راستی قول دادم فیلم بازی نکنم واقعیتش هیچ وقت بازیگر خوبی نبودم اما تو خوب بازی کردی حیف که هنوزم نمی دونم که آدم بده تو این بازی من بودم یا تو...یا شاید هم هیچ کدوم شاید نقش آدم بدرو داده بودی به کس دیگه.
راستی گفته بودم اگه می خوای جا بزنی بهم بگو اما تو هنوز چیزی نگفتی می زارم پای سکوت همیشگیت.
 خب دیگه دردا خیلی شد ، به درد آوردم سر تو گفتم شاید دریابی این دیوونه ی پرپر تو یه سر بزن ، یه کار بکن ، اینجا یه کم آروم بشه منم اگه دوس نداری ، بگو بذار تموم بشه یه نامه ی تابستونی ، تو یک شب ابری تیر تکلیفمو روشن کن و حق دل من و بگیر
دوست دارم تکراریه ، >خیلی بهت نیاز دارم< قلبمو با هر چی توشه ، واست ، تو نامت می ذارم اگه دوسم داشتی که هیچ ، فقط رو نامه دس بکش اگر نه ، راحت بگو و بدون من نفس بکش فقط حقیقتو بگو ، هر چی تو قلبت می گذره به حرف قلبت گوش بده ، اینجوری خیلی بهتره
نظرات 9 + ارسال نظر
اتنا پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:13 ق.ظ http://faryade-ashegh.persianblog.com

فدای قلب پاکت.... هرکی قلب تورو قبول نکنه واقعا خیلی خره (ببخشیدا) اینو گفتم چون میدونم ابجیه من قلبشو به هر کسی نمیده :x
آپ کردی خبرم کن عزیزم

دل آشوب پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ق.ظ http://delashoob.persianblog.com

سلام. متنت فوق العاده بود. واقعاْ که عشق بد دردیه؛ مخصوصاْ که مثل تو عشقش پاک باشه. ولی چه درد شیرینی. آدم بدون این دردا میمیره. سبز باشی.

مسعود پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.mimic.blogsky.com

سلام عزیز
معذرت که نمی تونم سر بزنم
قربانت

تنها شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ق.ظ

من اینبار از هوای سرد و سنگین و غبارآلود بی همراه می نالم و می دانم که تنهایی جدایی نیست گاهی همقدم داری و تنهایی.

آرش شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:39 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

بعد از این نامرد باید زیستن
از همه دلسرد خواهم زیستن
زندگی از من به بدنامی گرفت
دوستانم را به نامردی گرفت
با من از افسانه دیرین مگو
از غم فرهاد و از شیرین مگو
او هم از نامردمیها رنج برد
عاقبت در بیستون افتاد و مرد
با من از مردانگیها دم مزن
عشق نامردیها را هم مزن
عشق را از دل برون خواهم نمود
ترک دنیای جنون خواهم نمود
گر شود خواهم شد آن چنگیز دهر
زشتها را تلخ خواهم همچو زهر
خون گرفته دامن چشم مرا
مرگ باید تا برد خشم مرا
تا به کی باید فریب دهر خورد
جای شربتهای شیرین زهر خورد
تا به کی چون بره باید زیستن
از جفای گرگها بگریستن
ناکسان ظاهر مثال ذره اند
گرگهایی در لباس بره اند
بخت اگر همت کند قاتل شوم
پیش چشم ناکسان باطل شوم
بخت اگر همت کند غوغا کنم
عالمی دیگر ز نو برپا کنم
تا زمانه بوده و بیداد و کین
نیز نامردی نبوده بر زمین
بعد از این دست من و شمشیرها
نیزه و اسب و کمند و تیرها
هرچه خواهد شد به صحرا میزنم
بعد از این دل را به دریا میزنم
بعد از این دیگر مرا آدم مبین
تو مرا از دشمنانم کم مبین
من که خود رنجی ندارم در جهان
میکشم بر دوش رنج دیگران
گر فقط خود در جهان باشی و بس
کی بدین دار و فنا داری هوس
چهره نامرد را ظاهر مبین
مرد را در هیبت ظاهر مبین
دیده ها را از خفا خون می کنند
خنده بر افکار مجنون میکنند

بهروز دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ق.ظ http://www.behinoki.persianblog.com

ziba bood

دل آشوب سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:38 ق.ظ http://delashoob.perianblog.com

سلام دوست خوبم. ممنون که به من سرمیزنی و با پیامهایت مارو شرمنده میکنی. دل آشوب به رسم هر سه شنبه به روز شد. خوشحال میشم تا باز هم شمارو ببینم.

دل آشوب پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:30 ق.ظ http://delashoob.persianblog.com

سلام دوست خوبم. ممنون که به من سرمیزنی و با پیامهایت مارو شرمنده میکنی. دل آشوب به رسم هر سه شنبه به روز شد. خوشحال میشم تا باز هم شمارو ببینم.

س سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام خوشحال میشم باهات آشنا شم
من مهران هستم از مشهد
خیلی شانسی به وبلاگت رسیدم حالا تو هم غیر شانسی یه سر به وبلاگم بزن . www.taravate-gham.blogfa.com
خوشحال میشم . مطالبش همه نوشته خوذمه نظر یادت نره
آی دی یاهو خوذم رو هم برات می زارم .parandehaye_ghafasi_61
فعلا خداحافظ موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد