برای مهربونم همون بهونه همیشگیم

باورت نیست هنوز

           که اگر عشق تو در سینه من ریشه نداشت

                                     در غم انگیزترین وادی گرهای غبارآلوده

                                                                         خسته از تنهایی

                                                                             خسته از مستی در میکده ها

                                                                                            بی برو برگ درختی بودم

                                                                                   که ز پوسیدگی تدریجی        

                                                      در شبی طوفان خیز به زمین میغلتد     

                                         باورت نیست هنوز

                          من در این شهر...

         در این گستره ی ماسه و خار

                                          آنقدر تنهایم      

                                               که صمیمانه ترین حرف دلم را هر شب

                                                          به تو میگویم!!

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
خودش چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ق.ظ

خوش به حال مهربون همیشگیت یک کمی از این احساسات ناب و هم میتونی به کس دیگه ای هدیه بدی میدونستی؟

خودش چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ق.ظ

درخت با جنگل سخن‌می‌گوید
علف با صحرا
ستاره با کهکشان
و من با تو سخن‌می‌گویم

نام‌ات را به من بگو
دست‌ات را به من بده
حرف‌ات را به من بگو
قلب‌ات را به من بده
من ریشه‌های تو را دریافته‌ام
با لبان‌ات برای همه لب‌ها سخن گفته‌ام
و دست‌های‌ات با دستان من آشناست.

در خلوت روشن با تو گریسته‌ام
برای خاطر زنده‌گان،
و در گورستان تاریک با تو خوانده‌ام
زیباترین سرودها را
زیرا که مرده‌گان این سال
عاشق‌ترین زنده‌گان بوده‌اند.

دست‌ات را به من بده
دست‌های تو با من آشناست
ای دیریافته با تو سخن‌می‌گویم
به‌سان ابر که با توفان
به‌سان علف که با صحرا
به‌سان باران که با دریا
به‌سان پرنده که با بهار
به‌سان درخت که با جنگل سخن‌می‌گوید

زیرا که من
ریشه‌های تو را دریافته‌ام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست.


امین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:10 ق.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییی که چه قدر قشنگه...!

ایمان چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ق.ظ http://7day.blogsky.com

سلام
مثل اینکه برای اولین بار اول شدم نه میبینم که اسباب کشی کردی
میبینمت خدانگهدار

آرش چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

سلام گلسا جان...
خوشحال شدم که دیدم آپ کردی...
قربانت..
بای

آتنا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ http://4tish.blogsky.com

چی حالیشونه که این چیزا حالیشون باشه؟

خیلی قشنگ بود گلسا جونم ... قربون این همه احساسای قشنگ و شعرای قشنگ ...
موفق باشی جیگرم ... اگه دیگه کامنتای منو ندیدی ازم دلخور نشو ... دوستت دارم ... بای خواهر گلم

محمد پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

از توی همون اتاقک قاصدک خبر میاره
یه نفر داره می میره تنها ، این چه روزگاره
کی دلش این همه سنگه که اون رو گذاشته رفته
خیلی ساله ، خیلی وقته ، نه یکی دو روز و هفته
مگه رفته از تو یادش ، تنها همدمش تو بودی
کوه پر صبر و صمیمی واسه گریه هاش تو بودی
توی این روزا عزیزم منتظر باش بر می گرده
کوره ی داغ جدایی دیگه خاموش و سرده

لی کوچولو شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ق.ظ http://oneloveblue.persianblog.com

گلســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا جونم چطوری تو؟؟ خوفی؟ دلم برات تنگ شده بود که..... مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ من دوباره آپدیت کردم.... دوست داشتی سر بزن.... بدجنس تو که خیلی وقته شروع کردی به نوشتن چرا به من خبر ندادی؟ من یه مدت بود میومدم اینجاولی هیچوقت خبری از تو نبود..... نمی دونم از کی شروع کردی به نوشتن...... ولی دلم برات تنگ شده بود.... مــــــــــــــــــاچ

علیرضا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام
خوبی ؟ چه خبرا؟ امیدوارم هر کجا که هستی سالم و سلامت و تندرست باشی . به خانواده سلام برسون .
خوشحال شدم از اینکه دوباره به اینجا سر زدم .چون اگه خودت نیستی لااقل نوشته هات هستن.
خوب در هر صورت خوشحال شدم
شاد باشی و سالم . در پناه خدا . و به امید دیدار

ashenay ghadimi سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ب.ظ

salam glsaye golam omidvaram harjahasti khoobo salamat bashi va har rooz behtar az rooze ghablet bashi man ye bare dige ham barat comment ferestade boodam vali nakhoonedi ehtemalan vali

محمد یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

سلام
خوبی
چرا دیگه به حرف های دوستات توجه نمی کنی و حرفاشون رو گوش نمی دی....
منتظریم

یا علی

علیرضا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام گلسای مهربون وبلاگهی مهر امیزی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد