شهر من!!

شهر من شهر تنهایی هاست شهر من کوچه هایش مملو از ترس و دلهره.. شهر من شهر مردگان است.  مرده ام من..شاید!!!روزهاست نه انگار سالهاست که نیستی و من مرده ام.  روزی خواستم سلطان قلب مهربانت باشم اما مرثیه گوی قلبت شدم..شهر من... شهر من بی تو خالیست بی تو مرداب است..سوت و کور است بی تو انگار آسمان هم از دستم گله دارد وای بر من که ندانسته دچار شدم.بی تو دریا مرداب بی تو ساحل مغموم.. بی تو لحظات چه بیهوده چه پوچ..بی تو این شهر چه زندان ملال انگیزیست.

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

مرگ تدریجی ما آغاز خواهد شد
اگر سفر نکنیم،
اگر به صدای زندگی گوش فرا ندهیم
اگر به خودمان بها ندهیم.
مرگ تدریجی ما آغاز خواهد شد
هنگامی که عزت نفس را در خود بکشیم
هنگامی که دست یاری دیگران را رد بکنیم.
مرگ تدریجی ما آغاز خواهد شد
اگر بنده عادتهای خود شویم
اگر دچار روز مرگی شویم و تغییری در زندگی خود ایجاد نکنیم.
مرگ تدریجی ما آغاز خواهد شد
اگر احساسات خود را ابراز نکنیم
همان احساسات سرکشی که موجب درخشش چشمان ما می شود و دل را به تپش درمی آورد.
مرگ تدریجی ما آغاز خواهد شد
اگر تحولی در زندگی خویش ایجاد نکنیم، هنگامیکه از حرفه یا عشق خود ناراضی هستیم.
اگر حاشیه امنیت خود را برای آرزویی مطمئن به خطر نیاندازیم.
اگر به دنبال آرزوهایمان نباشیم!
بابلو نرودا
--------------------------------------------------------------
گلسای عزیزم امید وارم همیشه شاد و سر زنده باشی ...مثل قدیما....
قربانت
آرش

آرسام یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ب.ظ http://myendlesslove.blogsky.com

بی تو بر روی لبانم بوسه پژمرده گشته
بی تو از این زندگانی قلبم آزرده گشته
بی تو ای دنیای شادی دلم دریای درد است
چون کبوتر های غمگین نگاهم مات و سرد است
ای دلت دریاچه ی نور گر دلم را شکستی
خاطراتم را به یاد آر هرجا بی من نشستی

مهدی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.blackguitar.blogfa.com


سلام به دوست گلم . امیدوارم که خوب باشی.

مطالبت مثل همیشه خوب و با معنا ، بدون تعارف می گم.

وبلاگ من هم آپ شد. وقت کردی منت بذار و یه سری بزن...

تولد مهدی و روژان....

موفق باشی...

یا علی

آرین جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ

گلسا جون آرزو می کنم که هیچ وقت تنها نباشی
با حرفات موافقم
راستی من فکر می کردم فقط خودم بی معرفتم (چشمک) به خدا به کسی بر نمی خوره که از دوستایه نسبتا قدیمی حالی پرسید
قربانت
بوووووووووووووووووووووووووووس

علیر ضا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ http://powerlifting.blogsky.com

Salam

Har chizi ro mishe ghashang did
Deltangi ro mishe ghashang did
Gahi vaghta ye gole ghashang ro nemishe Khob did
hameye ehsasate ma ghashange ehsase dard ro mishe ghashang did ehsase tanhaee ro va hameye ehsasate digaro ...

ممدم ممد اهوازی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://mamadahvazi.blogsky.com

یه خبر مهم مهم مهم :

وبلاگ من یک ساله شد البته این موضوع رو من ۱۴ روز دیر فهمیدم

بیا تولد

arian جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:03 ب.ظ

دختر خوب معلوم هست کجاییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
خیلی دوست دارم
بووووووووووووووووووووووووس
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد